N-VA Meulebeke kiest nieuwe bestuur

Op 18 februari 2019, over deze onderwerpen: Bestuur

N-VA Meulebeke kiest nieuw bestuur.

Antal Soete nieuw Meulebeeks N-VA voorzitter

Onder leiding van arrondissementeel afgevaardigde Pieter-Jan Verhoye koos N-VA Meulebeke op vrijdag 15/02/2019 een nieuw afdelingsbestuur.
Johan De Poorter en Bernard Staelens namen afscheid van hun termijn als voorzitter maar blijven beiden ook bestuurlid.  Bernard wil met zijn ervaring nog iets betekenen voor de partij.
Johan is zetelend provincieraadslid, voorzitter van het arrondissementeel bestuur Kortrijk-Roeselare-Tielt en werkt tevens als parlementair medewerker van Axel Ronse.  Ze zullen de nieuw verkozen voorzitter, ondervoorzitter en bestuursleden blijven bijstaan.

Nieuw en versterkt bestuur

Antal Soete werd overtuigend verkozen als nieuwe voorzitter.  Filip Cailliau is de nieuwe ondervoorzitter.  Daarnaast kregen alle kandidaat bestuursleden het vertrouwen.  (Bernard Staelens, Bieke Honore, Guido Verbeke, Dirk Derudder, Geert Strobbe, Trees Duprez, Danny Vandenhoudt en Sarah Willems) Samen met hen zullen de mandatarissen Machteld Vanhee, Peter Raedt, Tom Wattijn, Marina Duyck, Herman Vanhee, Johan De Poorter en Benedikt Van Staen het dagelijkse bestuur van de afdeling verzorgen.

Hoe waardevol vond je dit artikel?